mandag den 17. marts 2008

Kings Canyon

Vi blev igen vækket tidlige, vi skulle tidlige ud i Kings Canyon, det var vigtig, idet vi skulle trave 6 km, op på toppen af et bjerg, de første 200 mtr. var de værste, vi lærte hurtig, at vi skulle tage det med ro, vi kom op, og det var alt besværet værd, vi fik en oplevelse, som jeg ikke kan beskrive, vi var samtidig heldige med at solen ikke kom igennem skyerne de første par timer, da vi havde gået ca. 2 - 3 km, fik vi endda den oplevelse at komme i "Garden of the Eden", hvem kan sige, at de har været der, palme og vand, her midt ude på ødemaken, vi havde muligheden for at få en svømmetur i et vandhul, mange benyttede sig af det.
Vi forsatte turen, og nu skulle vi nedad, så det gjorde det ligesom lidt nemmere, vi kom alle ned til bussen, og hjem til campen, fik lavet lunch og oprydningen klaret, før ture gik viderede til Alice Spring, 3 dage var gået, det var lidt vemodigt at tage afsked med alle i bussen, det skal dog lige siges, at de 4 tjekkere, absolut på ingen måde, havde bidraget til fællesskabet, de stod altid i døren og vendtede på vi andre havde klaret paragrafferne, før de kastede sig over maden, ingen opvask hjælp eller rengøring, jeg tror de nød at være på ferie.(På en anden måde end vi andre)
Har jeg nævnt, at der var 2 piger fra Schweitz med på turen, dem havde jeg lyst til at pakke sammen i min kuffert for at tage dem med til Danmark.

Ingen kommentarer: