tirsdag den 4. marts 2008

Flinders Range dag 2

Vi har i dag travet vel omkring 10 km i alt, det har været en dejlig dag, vi startede med bussen ud til plateau, vi så både fugle og endnu engang kænguruer,
Vi skulle afhentes med bussen kl. 11.15 men da vi åbenbart går lidt hurtigere end beregnet var vi tilbage fra turen ca. ½ time før vi skulle afhentes, vi blev enige om, at vi da kunne gå bussen i møde, men inden vi mødte bussen, kom vi til endnu en vandrevej til Mont Ohlsen Bagge Hike,
Der var 2,5 km derud, så vi mente, det kunne vi nok klare inden frokosttid.
Her overraskede Niels Jørn mig meget, da vi var kommet 1 km op ad til bjergtinderne, gik jeg simpel hen sukkerkold, vi gik lige i en bagende sol, uden en chance for at få skygge, så jeg strejkede og satte mig et sted, hvor der lå en kæmpe sten, her kunne jeg få en smule skygge, men Niels Jørn fortsatte opad ufortrøden, han kom dog tilbage efter 10 min, han syntes det var for kedelig, at gå alene, så vi gik tilbage, fik vores frokost, og nu sidder vi i skygge i vores lille lejlighed, hvor air con. kører for fulde sejl.
Jeg skal lige have vasket et par short til Niels Jørn, og ellers vil vi gå op og se om der er kommet noget post pr. e-mail, og for sendt de sidste nye breve.
I morgen går turen så til Port Augusta.

Ingen kommentarer: