søndag den 9. marts 2008

dag 2 i Coobers Pedy.

Efter en dejlig morgenmad, var vi igen en tur ude i byen, vi kørte bl.a. en tur rundt, var ude for at se byens Golf Club, den slår alle de golfbaner jeg har set, ikke et eneste grøndt græsstrå kunne vi få øje på, Geenen var sort, og når man havde puttert, skulle man rive efter sig, således at greenen var klar til den næste.
Efter frokost skulle vi med på en guidet tur rundt i byen og området, vi kørte i en bus i 4 timer, eller deromkring, at det også var en salgstur springer jeg let og elegangt henover, vi fik set en kirkegård, hvor den afdøde havde fået en anker med øl med på gravstedet videre til en underjordisk kirke, som en eller anden fra New Zealand havde skænket til byen, jeg fik ikke fat i hvorfor, men har dannet min egen mening om at manden nok var otodoks, idet det var en Otodoks kirke, en smuk var den på sin hel egen måde, vi kørte en lang tur ud i ødemarken, og her vi vi at se, hvor smuk Out backen også kan være, store flotte arealer med en natur der siger spar to,
Jeg må hellere slutte, men Coobers Pedy var besøget værd.

Ingen kommentarer: