torsdag den 28. februar 2008

Melbourne

Melbourne er ikke meget at skrive hjem om, vi frøs og der var en stiv kuling fra sydvest tror jeg nok.
•Nå nu er jeg vist lidt negativ, men selv om ikke vejret var med os, fik vi set en del til byen, Jeg vil sige det er byen, hvor gammelt og nyt mødes, ikke lige min smag, jeg synes det var lidt aparte, nye bygninger med grafitti på murerne, sammen med gamle og smukke bygninger som f.eks. Sct. Pouls Cathedral, jeg var en tur derinde, smuk, det er alt, hvad jeg har at sige.
•Vi spiste både fredag og lørdag aften i en gade, hvor der kun var åbent sidst på dagen, vi kunne lige så godt havde været i Grækenland eller Spanien, alle stod ude på gaden for at få os til at købe vores mad lige netop hos dem.
•Vi gik igennem lørdag middag, efter,vi havde være på Viktoria Marked, der var intet liv, kun en smal smøge, ingen hygge og musik, det var underlige med en så stor forandring.
•Søndag formiddag fik vi vores bil udleveret så nu gik turen mod Apollo Bay.

Ingen kommentarer: