lørdag den 9. februar 2008

Tazmanien

I går aftes ankom vi så til Tasmanien, rart at se familien.
Vore sidste dage i Sydney var noget af en våd fornøjelse, vi fik dog travet nogle gevaldige ture, og vi var også oppe at gå på den berømte bro Harbourg Bridge, det var ikke så slemt som jeg havde troet, jeg er faktisk helt stolt, når jeg tænker på at jeg stod der 130 mtr. over havet, i silende regnvejr og en stiv kulind fra nordøst, tror jeg nok det var.
Vi glæder os nu til at være her hos Jan og Holger og deres 2 drenge Thomas og Christoffer, et par rigtig gæve gutter.
Jeg holder fri i dag, har ordnet noget kontor og tak for hils`nen Bjarne, rart at høre, at du har styr på finanserne.
Niels Jørn er ude at køre en tur med Holger, de skulle lige køre nogle af deres gæster en tur øst på.
Men da vi ankom her til Tasmanien, blev vi modtaget med regn, og vi ønskede, at vi havde noget mere vintertøj i kufferten. Men i dag er vejret OK.
Nok for denne gang.

Ingen kommentarer: