mandag den 28. januar 2008

Coffs Harbour

den 28.
I dag havde vi sat os målet Coffs Harbour, vi havde ikke så mange km. at køre, så vi lavede nogle smutturer, bl. ud til en lille by Evans Head, for endnu engang at gå en tur langs Stillehavet, vi bliver aldrig trætte af dens brusen. Videre ud gennem en lille nationalpark igen, og så ud til hovedvejen. Vi kørte langs med Clarence floden, pludselig fik vi øje på et lille skilt, der viste ind til en by, en havne port, vi måtte bare derind, og her var det vist som at stå i det vilde vest, jeg syntes byens huse lignede en film fra det vilde vest, så oplevelserne skottes der ikke på.
Lige nu befinder vi os så på en campingplads lidt nord for Coffs Harbour, her bliver vi så til onsdag morgen, og i morgen skal bilen ikke ud at køre, det er fridag. Men campingspladsen ligger lige ud til Stillehavet, vi har været nede og soppe, NJ selvfølge i sine korte bukser, og jeg siger jer, han var bare våd på top til tå,
Her i aften gik vi så igen en tur derned, NJ mente det var ebbe, så vi kunne rolig trave en tur langs kysten, men jeg ved ikke om ebbe på få sekunder kan blive til flod, endnu engang måtte NJ erkende at han var blevet våd, og hvad være var, det var jeg også, men jeg tror vandet er 30 grader, så det gør faktisk ikke noget.
slut for i dag, vi ses igen.

Ingen kommentarer: